Odpowiednie
oprogramowanie do prowadzenia handlu stacjonarnego, może także usprawnić
sprzedaż internetową. Jak to możliwe? Wyjaśnienie jest dość proste, ponieważ
prowadząc swój handel w oparciu o program Comarch Optima, możemy sprzedaż ze sklepu przenieść do
Internetu bez konieczności tworzenia nowych baz danych, towarów, zamówień, czy
też kontrahentów, pochodzących ze sprzedaży internetowej.
Umożliwia nam to
wykorzystanie aplikacji iSklep24, dostępnej w wersji internetowej,
tj. działającej poprzez przeglądarkę internetową, bez konieczności instalacji
na komputerach firmy. Jest to usługa świadczona przez firmę iComarch24, za której użytkowanie opłacamy
niewielki, miesięczny abonament (cennik).
Wykorzystując
program Comarch OPTIMA i aplikację
iSklep24, firma prowadząca działalność handlową znacznie upraszcza sobie pracę.
Wszystkie dane, istotne z punktu widzenia sprzedaży internetowej, wprowadzane
do Comarch OPTIMA możemy swobodnie eksportować do sklepu internetowego. Z kolei
wszystkie zawarte transakcje, poprzez sklep internetowy bez trudu odnotowujemy
w programie Comarch OPTIMA. Możemy wyróżnić przepływ choćby takich danych jak:
- Stany magazynowe,
- Zdjęcia towarów,
- Wybór ceny sprzedaży,
- Import kontrahentów kupujących poprzesz sklep internetowy,
- Import złożonych w sklepie zamówień,
- Prowadzenie rozliczeń za sprzedaż internetową,
- Powiadomienia o numerach listów przewozowych,
- Wiele innych
Na szczególną uwagę
zasługuje fakt, iż nasza sprzedaż w Internecie może być rozszerzona o serwisy
aukcyjne takie jak Allegro, eBay. Nasz sklep może być widoczny w
porównywarkach cenowych skąpiec.pl, ceneo.pl. Wszystko dzięki wbudowanym w iSklep24
mechanizmom umożliwiającym proste i skuteczne współdziałanie naszego sklepu z
w/w portalami.
Kolejnym czynnikiem
przemawiającym za wykorzystaniem do sprzedaży internetowej programu Comarch
OPTIMA i aplikacji iSklep24 jest prostota w stworzeniu, a później w użytkowaniu
takiego sklepu internetowego. Bez wiedzy informatycznej i znajomości budowy witryn
sklepów internetowych, dosłownie każdy może zbudować swoją witrynę poprzez
rozmieszczenie poszczególnych "bloczków tematycznych", jak np. lista
towarów, logowanie do sklepu, koszyk, bannery i wiele innych, w określonych przestrzeniach naszej strony. Do tego należy
określić wygląd graficzny witryny, co ma się znajdować na poszczególnych
podstronach, zaczytać wcześniej wybrane i opisane towary z bazy Comarch OPTIMA
i właściwie można rozpocząć sprzedaż internetową.
Oczywiście
konfiguracja może być także bardzo szczegółowa, co pozwala na dopasowanie
witryny sklepu do potrzeb firmy.
Przez firmę
iComarch24 została przygotowana specjalna oferta na zakup pakietu zawierającego
oprogramowanie umożliwiające zbudowanie i prowadzenie sklepu internetowego.
Pakiet e-Handel to zbiór aplikacji dostępnych
poprzez przeglądarkę internetową z miesięcznym abonamentem jedyne 149zł netto.
Aby dodatkowo
ułatwić pracę z aplikacją iSklep24 i Comarch OPTIMA, przygotowane zostało
specjalne szkolenie internetowe "Skuteczna
sprzedaż przez sklep internetowy we współpracy z Comarch OPT!MA",
za jedyne 30 zł netto, które można nabyć kontaktując się z nami (kontakt)